رستوران های آنتالیا
نوشته شده توسط : پناهی نیا

رستوران بیگ شفزز آنتالیا

معرفی:معروف ترین رستورانهای ترکیه است که 18 شعبه در شش شهر مختلف از جمله آنتالیا دارد.اولین شعبه در سال 2007 در آنکارا تاسیس شد و از آن زمان به یکی از رستوران های محبوب برای افراد محلی و گردشگران تور آنتالیا میباشد.سبک و طراحی این رستوران بسیار شیک و مدرن است که باعث جذب  مشتریان تور آنتالیا بیشتر شده است.کارکنان این رستوران بسیار خوش برخورد و صمیمی هستند و بهترین خدمات را به مسافران تور آنتالیا ارائه میدهند.تمام غذاهای این رستوران با بهترین مواد اولیه و تازه طبخ میشود که این موضوع دلیل اصلی طعم عالی غذاها میباشد و در نهایت هنر سرآشپز که توانسته غذاهایی خوشمزه را طبخ کند و برای مشتریان سرو نماید.مسافران تور آنتالیا تابستان 98 برای اوقات فراغت و استراحت نیم روزی خود نیز ازقسمت کافه این رستوران بهره ببرید. 

رستوران بیگ شفزز آنتالیا

منو غذایی:رستوران بیگ شفزز دارای منو غذایی از انواع غذاهای ترک و بین المللی میباشد که مسافران تور آنتالیا میتوانند از روی منو سفارش دهند و نوش جان کنند.

ساعت کاری:رستوران بیگ شفزز  از ساعت 9 صبح تا 11 شب آماده پذیرایی و خدمت رسانی به مسافران تور آنتالیا میباشد.

رستوران بیگ شفزز آنتالیا

موقعیت مکانی:آنتالیا، لار، محله فز 307

پیشنهاد ما:فضای دل نشین و دنج این رستوران همگان را به خود جذب میکند.مسافران تور آنتالیا میتوانند در طول سفر به این شهر زیبا برای صرف غذا به این رستوران رفته و از لذیذ ترین غذا ها نوش جان کنند.


رستوران پاتیو بیسترو آنتالیا

معرفی:رستوران پاتیو در شهر تاریخی آنتالیا قرار گرفنه است.مسافران و گردشگران تور آنتالیا اگر به دنبال تست طعمی بینظیر برای خوردن غذا هستید حتما به این رستوان سر بزنید.این رستوران فضای بسیار زیبا و دل نشین برای مسافران و گردشگران تور آنتالیا تیر 98 ایجاد کرده است تا در محیطی آرام غذای خود را نوش جان کنند.این رستوران دارای آشپز های فوق العاده حرفه ای برای پخت غذا ها هستند.شما مسافران عزیز تور آنتالیا میتوانید از روی منو این رستوران انواع غذا های بین المللی را سفارش داده و نوش جان کنید.بازدید از این رستوران حتما برایتان جذاب خواهد بود زیرا از دکوراسیونی مانند:از بوی خوشبوی عطر باغهای مدیترانه‌ای  در محیطی باز بازسازی شده تا چشم اندازی از دکوراسیون ظریف، تابش دلنشین نور از سنگ دیوارها و صندلی‌ های مخملی و غیره جزئیات دکوراسیون مانند آمفورها و مجسمه‌ها میباشد که فضای رستوران بسیار شیک کرده است.

منو رستوران:Fois grasفرانسوی،منتی ترکی و کوزو کاوارما یا خوراک بره ترکی،سوپ گاسپاچو با میگو اسپانیایی،سالاد پنیر هالومی گریل شده یونانی،ویتلو توناتو ایتالیایی و تمپورای ژاپنی را از منو انتخاب و سفارش دهید.

ساعت کاری:این رستوان 24 ساعته از مسافران و گردشگران تور آنتالیا پذیرایی میکند.


رستوران لارا بالیکوی آنتالیا

معرفی:رستوران لارا بالیکوی از بهترین رستوران های منطقه لارا آنتالیا میباشد که با بهترین غذا های باکیفیت از مسافران تور کیش پذیرایی میکند.لذت غذا های این رستوران فوق العاده عالی است که تا به امروزه مورد توجه مسافران تور آنتالیا قرار گرفته است.یک دور این رستوران دریای مدیترانه و دور دیگرش فضای سبز است که این رستوران را زیبا و شیک کرده است.منو این رستوران در نمایشگری بزرگ همراه با عکس است که مسافران تور آنتالیا میتوانند غذای مورد علاقه خود را انتخاب و نوش جان کنند.

منو رستوران:منو این رستوران از انواع غذا های دریایی میباشد به صورتیکه ماهی را در انواع مختلف پخته و سرو میکند.در کنار غذا نیز نوشیدنی های لذیذ نیز سرو میشود.

ساعت کاری:این رستوران از 9 صبح تا 1 بامداد آماده خدمت رسانی به مسافران عزیز تور آنتالیا میباشد.

موقعیت جغرافیایی:رستوران بالیکوی در محله کنیالتی در کنار ساحل واقع شده است.


رستوران شیپ این آنتالیا

معرفی رستوران : رستوران شیپ این یکی از رستوران های خوب شهر آنتالیا است که از سال 1992 فعالیت خود را آغاز کرده است. در سال 2002 مصطفی دمیروک که سابقا خدمتکار رستوران بود تبدیل به صاحب آن شد و تا کنون این سمت را برعهده دارد. در سال 2008 این رستوران با رستوران اورال اوکال ترکیب و به مارینا آنتالیا نقل مکان کرد. این رستوران در مکانی بسیار زیبا با چشم اندازی عالی قرار گرفته است و وجود میزها در فضای روباز باعث می شود تا بتوانید هرچه بیشتر از این فضا لذت ببرید. شعار رستوران این است که می داند شما چه می خواهید و تلاش می کند تا بهترین را به شما مهمانان تور آنتالیا ارائه دهد.

رستوران شیپ این آنتالیا

منو رستوران : منوی این رستوران شامل صبحانه،‌ غذای اصلی،‌ پیتزا، برگر، سوپ، پیش غذا، پاستا، سالاد، غذای دریایی و دسر است. برای هرکدام از غذاهای منو آزمون و خطاهای زیادی صورت گرفته شده تا به رسپی کنونی رسیده اند. متوسط قیمت های غذاها در این رستوران بین 7 تا 19 دلار است.

پیشنهاد ما : رستورانی بسیار زیبا در شهر آنتالیا که مناسب صرف غذا برای هر سلیقه ای است و خاطره ای فراموش نشدنی برای شما باقی خواهد گذاشت.

رستوران شیپ این آنتالیا

ساعت کاری رستوران : ساعت کاری این رستوران از 11 صبح تا بامداد است و در روزهای تعطیل با یک ساعت اضافه تر از ساعت 10 صبح آغاز به کار می کند.

موقعیت مکانی رستوران : آنتالیا ، محله مورات پاشا، بلوار دوملوپینار

رستوران شیپ این آنتالیا

 

تور کیش

 

تور کیش

 

تور مشهد





:: برچسب‌ها: رستوران های آنتالیا،بهترین رستوران های آنتالیا،رستوران های خوب آنتالیا،معروف ترین رستوران های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: